15. Ab sofort digital online (Open Access) und gedruckt beim Verlag.. Frente a la reestructuración del mercado cinematográfico de los años 1990, la nueva … Ten of the Best Arthouse Films of 2019 Design & Living AnOther List The Souvenir, 2019 (Film still) Carmen Gray rounds up the best of the year’s arthouse cinema – from the Safdie brothers’ gutsy Uncut Gems to Kantemir Balagov’s majestic Beanpole As imagens e efeitos são surpreendentes e se fazem valer, rendendo uma excelente experiência cinematográfica. Kultfilme, Autorenfilme, Stummfilme – Entdecken Sie die Vielfalt des ARTE-Filmangebots. Watch these indie gems from Olivier Assayas, Mia Hansen-Løve, Simon Amstell and more this year. Am 8. This website uses cookies to … NELYUBOV – LOVELESS |  Andrey Zvyagintsev | TV-Tipp am Mi. Programmkinos entstanden gegen Ende der 1920er Jahre an der Ostküste der Vereinigten Staaten. The Lion King (2019) 2019. [1] Oft gingen sie aus nichtkommerziellen Filmklubs hervor. #FR358 30.12.2019 ONLY LOVERS LEFT ALIVE (Jim Jarmusch, 2013) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5 #FR357 29.12.2019 WE NEED TO TALK ABOUT KEVIN (Lynne Ramsay, 2012) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5 #FR356 28.12.2019 Akira Kurosawas Träume (1990) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5 #FR355 27.12.2019 EINE TAUBE SITZT … (Roy Andersson, 2014) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5 Featured. The scenes rumble with repressed feelings, shattering through into a cathartic, tearstained melodrama. 133 min. Portrait of a Lady on Fire. The Best Movies of 2019. 107 min. 2019. A Walk Home A Walk Home. Februar 2021 dunkel. Programmkinos in der Bundesrepublik Deutschland und das Publikum von Arthouse-Filmen im Jahr 2018 September 2019. Angel in Killers ... Kaufe noch {{ 10 - items.length }} andere Filme/Slots gleichzeitig und wir geben Dir 20% Rabatt! Terms and conditions; London Arthouse Film Festival - 2019. News segments, radio interviews and podcasts. November 2020 wird, präsentiert vom Arthouse-Verband CICAE gemeinsam mit Europa Cinemas, weltweit zum fünften Mal der EUROPEAN ARTHOUSE CINEMA DAY stattfinden. Siempre me ha intrigado el origen de todas las cosas, el origen de una esencia, el origen de la vida, sobre todo el origen del encuentro con la vida, el ... que era de todos y todos deberíamos caber en el. Noh/Arthouse. In the film industry, unsimulated sex is the presentation in a film of sex scenes where the actors engage in an actual sex act and are not just miming or simulating the actions. / Ein Film von Johann Ahrends / Kamera: Reinhard Bettauer, Jens Saathoff / Ton: Jens Arend, Theo Schmidt / Schnitt: Kay-Stephan Rettig, Fährfrauen zwischen Ost und West / die nordreportage / Sender NDR / Produktion video:arthouse Film und Fernsehen GbR / Erstsendung 4.11.2019, 18:15 Uhr / Länge 30 Min. (Xavier Dolan, 2013) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR145 23.05.2019 ALICE IN DEN STÄDTEN (Wim Wenders, 1974) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FR144 22.05.2019 THE TREE (Julie Bertucelli, 2010) ⭐⭐⭐ 3.5/5, #FN143 21.05.2019 TOUCH ME NOT (Adina Pintilie, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FN142 20.05.2019 ASTRID (Pernille Fischer Christensen, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR141 19.05.2019 AMER (Hélène Cattet Bruno Forzani, 2009) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN140 18.05.2019 CAPERNAUM (Nadine Labaki, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FN139 17.05.2019 ASTRID (Pernille Fischer Christensen, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR138 16.05.2019 MARLINA (Mouly Surya, 2017) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR137 15.05.2019 THE TALE (Jennifer Fox, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR136 14.05.2019 THE WORLD OF KANAKO (Tetsuya Nakashima, 2014) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR135 13.05.2019 LIKE FATHER, LIKE SON (Hirokazu Kore-eda, 2013) ⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FN134 12.05.2019 SHOPLIFTERS (Hirokazu Kore-eda, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FR133 11.05.2019 CLIMAX (Gaspar Noé, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FN132 10.05.2019 CEMETERY OF SPLENDOUR (Apichatpong Weerasethakul, 2015) ⭐⭐⭐ 3.5/5, #FR131 09.05.2019 LIKE FATHER, LIKE SON (Hirokazu Kore-eda, 2013) ⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FR130 08.05.2019 SAMI (Amanda Kernell, 2016) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR129 07.05.2019 LESSON OF THE EVIL (Takashi Miike, 2012) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN128 06.05.2019 LEICHEN UNTER BRENNENDER SONNE (Hélène Cattet, Bruno Forzani, 2017) ⭐⭐⭐ 3.5/5, #FR127 05.05.2019 UNSERE KLEINE SCHWESTER (Hirokazu Kore-Eda, 2015) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN126 04.05.2019 SHOPLIFTERS (Hirokazu Kore-eda, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FN125 03.05.2019 THE TALE (Jennifer Fox, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN124 02.05.2019 LUFT (Anatol Schuster, 2017) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR123 01.05.2019 DJANGO UNCHAINED (Quentin Tarantino, 2012) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN122 30.04.2019 WIE ICH LERNTE, DIE ZAHLEN ZU LIEBEN (Oliver Sechting und Max Taubert, 2014) ⭐⭐⭐ 3.5/5, #FN121 29.04.2019 SIGHTSEERS (Ben Wheatley, 2012) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN120 28.04.2019 DEAD MAN (Jim Jarmusch, 1995) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR119 27.04.2019 SOUND OF NOISE (SOUND OF NOISE, 2010) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FN118 26.04.2019 BLANKA (Kohki Hasei, 2015) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR117 25.04.2019 MEIN LEBEN ALS HUND (Lasse Hallström, 1985) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FN116 24.04.2019 HEREDITARY (Ari Aster, 2017) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FN115 23.04.2019 MID90S (Jonah Hill, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR114 22.04.2019 THE EYES OF MY MOTHER (Nicolas Pesce, 2016) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR113 21.04.2019 LAURENCE ANYWAYS (Xavier Dolan, 2012) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FN112 20.04.2019 NOVEMBER (Rainer Sarnet, 2017) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FR111 19.05.2019 BRIMSTONE (Martin Koolhoven, 2016) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR110 18.04.2019 OSTWIND (Katja von Garnier, 2013) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN109 17.04.2019 LEAVE NO TRACE (Debra Granik, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR108 16.04.2019 WILD AT HEART (David Lynch, 1990) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN107 15.04.2019 ERASERHEAD (David Lynch, 1977) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR106 14.04.2019 IP MAN (Wilson Yip, 2008) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR105 13.04.2019 CLIMAX (Gaspar Noé, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FN104 12.04.2019 COBAIN (Nanouk Leopold, 2018) ⭐⭐⭐ 3/5, #FR103 11.04.2019 DARK HORSE (Dagur Kári, 2005) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR102 10.04.2019 ALLES IST GUT (Eva Trobisch, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR101 09.04.2019 MILK (Gus Van Sant, 2008) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FN100 08.04.2019 NANOUK (Milko Lazarov, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN099 07.04.2019 DRIFT (Helena Wittmann, 2017) ⭐⭐⭐ 3/5, #FN098 06.04.2019 SUSPIRIA (Luca Guadagnino, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR097 05.04.2019 SUSPIRIA (Dario Argento, 1977) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FN096 04.04.2019 RAKETE PERELMAN (Oliver Alaluukas, 2017) ⭐⭐⭐ 3.5/5, #FR095 03.04.2019 BLACK SWAN (Darren Aronofsky, 2010) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR094 02.04.2019 THE FALL (Tarsem Singh, 2006) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN093 01.04.2019 CLÉO – MITTWOCH ZWISCHEN 5 UND 7 (Agnès Varda, 1962) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR092 31.03.2019 ADAMS ÄPFEL (Anders Thomas Jensen, 2006) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FN091 30.03.2019 COLD WAR (Pawel Pawlikowski, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR090 29.03.2019 LORO (Paolo Sorrentino, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR089 28.03.2019 THE EDGE OF SEVENTEEN (Kelly Fremon Craig, 2016) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR088 27.03.2019 EINE TAUBE SITZT … (Roy Andersson, 2014) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR087 26.03.2019 NO TURNING BACK (Steven Knight, 2013) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FN086 25.03.2019 STYX (Wolfgang Fischer, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN085 24.03.2019 LORO (Paolo Sorrentino, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN084 23.03.2019 VOGELFREI (Agnès Varda, 1985) ⭐⭐⭐ 3.5/5, #FR083 22.03.2019 CLIMAX (Gaspar Noé, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR082 21.03.2019 WILD TALES (Damián Szifrón, 2014) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, FR081 20.03.2019 Helle Nächte (Thomas Arslan, 2017) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR080 19.03.2019 Der Gott des Gemetzels (Roman Polanski, 2011) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR079 18.03.2019 CASHBACK (Sean Ellis, 2004) ⭐⭐⭐⭐ 3.5/5, #FR078 17.03.2019 DER JUNGE SIYAR (Hisham Zaman, 2013) ⭐⭐⭐⭐ 3.5/5, #FN077 16.03.2019 GLÜCKLICH WIE LAZZARO (Alice Rohrwacher, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR076 15.03.2019 FIKKEFUCHS (Jan Henrik Stahlberg, 2017) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN075 14.03.2019 GUNS OF THE TREES (Jonas Mekas, 1961) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN074 14.03.2019 OPERA MOUFFE (Agnès Vadra, 1958) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN073 13.03.2018 1000 ARTEN DEN REGEN ZU BESCHREIBEN (Isabel Prahl, 2017) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FN072 12.03.2019 DUNE (Alejandro Jodorowsky, 2013) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FN071 11.03.2019 MEIN TRAUM (Roland Reber, 2008) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN070 10.03.2019 SUBMARINE (RICHARD AYOADE, 2010) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN069 08.03.2019 ALLES IST GUT (Eva Trobisch, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR068 07.03.2019 FEUERWERK AM HELLLICHTEN TAGE (Diao Yinan, 2014) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR067 06.03.2019 DIE VERFÜHRTEN (Sofia Coppola, 2017) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR065 05.03.2019 MEIN GLÜCK (Sergei Loznitsa, 2010) ⭐⭐⭐ 3.5/5, #FN064 04.03.2019 CLIMAX (Gaspar Noé, 2018) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FN063 03.03.2019 SAUVAGE (Camille Vidal-Naquet, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN062 02.03.2019 DOGMAN (Matteo Garrone, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN061 01.03.2019 BOHEMIAN RHAPSODY (Bryan Singer, 2018) ⭐⭐ 2/5, #FN060 29.02.2019 GIRL (Lukas Dhont, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FN059 28.02.2019 KURZFILME Andreas Dresen (1987 – 1989) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR058 27.02.2019 SCHAU MICH NICHT SO AN (Uisenma Borchu, 2015) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR057 26.02.2019 HEIMWEG (Zhang Yimou, 1999) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR056 25.02.2019 STILLES LAND (Andreas Dresen, 1992) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR055 23.02.2019 DIE TOCHTER (Mascha Schilinski, 2017) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR055 22.02.2019 WHALE RIDER (Niki Caro, 2002) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR054 21.02.2019 PRINCE AVALANCHE (David Gordon Green, 2013) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN053 20.02.2019 GRENZENLOS (Wim Wenders, 2017) ⭐⭐ 2.5/5, #FN052 19.02.2019 24/7 – THE PASSION OF LIFE (Roland Reber, 2005) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN051 18.02.2019 BROT UND TULPEN (Silvio Soldini, 2000) ⭐⭐⭐⭐ 3.5/5, #FN050 17.02.2019 CLIMAX (Gaspar Noé, 2018) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FN049 16.02.2019 UTØYA 22. 2019. / Ein Film von Johann Ahrends / Produktion video:arthouse Film und Fernsehen GbR / Kamera Reinhard Bettauer / Ton Jens Arend, Simon Tober / Schnitt Kay-Stephan Rettig. (Dominik Graf, 2015) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN337 10.12.2019 HOGGEREN (Jorunn Myklebust Syversen, 2017) ⭐⭐⭐ 3.5/5, #FR336 09.12.2019 ICH HABE MEINEN KÖRPER VERLOREN (Jérémy Clapin, 2019) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN335 08.12.2019 MARRIAGE STORY (Noah Baumbach, 2019) ⭐⭐⭐ 3.5/5, #FR334 07.12.2019 DIE LEGENDE DER PRINZESSIN KAGUYA (Isao Takahata, 2013) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FN332 06.12.2019 ICH HABE MEINEN KÖRPER VERLOREN (Jérémy Clapin, 2019) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR331 05.12.2019 HELLE NÄCHTE (Thomas Arslan, 2017) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN330 04.12.2019 ATLANTIQUE (Mati Diop, 2019) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR329 03.12.2019 ICH UND EARL UND DAS MÄDCHEN (Alfonso Gomez-Rejon, 2015) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR328 02.12.2019 HEIMWEG (Zhang Yimou, 1999) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR327 01.12.2019 AVA (Léa Mysius, 2017) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN326 30.11.2019 DER ZUFALL – MÖGLICHERWEISE (Krzysztof Kieślowski, 1981) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR325 29.11.2010 DIE BESTE ALLER WELTEN (Adrian Goiginger, 2017) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FN324 28.11.2019 TÖCHTER – ANONYM (Maria Speth, 2014) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR323 27.11.2019 Die Geträumten (Ruth Beckermann, 2016) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FN322 26.11.2019 BIXA TRAVESTY (Kiko Goifman, Claudia Priscilla, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR321 25.11.2019 TODESREVUE (Roland Reber, 2019) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR320 24.11.2019 CHEYENNE (Paolo Sorrentino, 2011) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FR319 23.11.2019 SIBEL (Cagla Zencirci Guillaume Giovanetti, 2018) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FR318 22.11.2019 DARK HORSE (Dagur Kári, 2006) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR317 21.11.2019 HALT AUF FREIER STRECKE (Andreas Dresen, 2011) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FR316 20.11.2019 MÜLLHUBSCHRAUBER (Jonas Selberg Augustsén, 2016) ⭐⭐⭐ 3.5/5, #FN315 19.11.2019 SUPERMARKT (Roland Klick, 1974) ⭐⭐⭐ 3.5/5, #FN314 18.11.2019 TODESREVUE (Roland Reber, 2019) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN313 17.11.2019 WHITE STAR (Roland Klick, 1983) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN312 16.11.2019 NOBODY KNOWS (Hirokazu Kore-eda, 2004) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN311 15.11.2019 LOVE, SIMON (Greg Berlanti, 2018) ⭐⭐⭐ 3.5/5, #FN310 14.11.2019 RAY & LIZ (Richard Billingham, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR309 13.11.2019 ERNEST & CÉLESTINE (Stéphane Aubier, 2012) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FR308 12.11.2019 LUNCHBOX (Ritesh Batra, 2013) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN307 11.11.2019 STILL WALKING (Hirokazu Kore-eda, 2008) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FR306 10.11.2019 THE FLORIDA PROJECT (Sean Baker, 2017) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN305 09.11.2019 RAMEN SHOP (Eric Khoo, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN304 08.11.2019 DER BODEN UNTER DEN FÜSSEN (Marie Kreutzer, 2019) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN303 07.11.2019 DIE SCHNEIDERIN DER TRÄUME (Rohena Gera, 2018) ⭐⭐⭐ 3.5/5, #FN302 06.11.2019 DIE BLÜTE DES EINKLANGS (Naomi Kawase, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR301 05.11.2019 SELBSTKRITIK EINES BÜRGERLICHEN HUNDES (Julian Radlmaier, 2016) ⭐⭐⭐ 3.5/5, #FN300 04.11.2019 STILL LIFE (Jia Zhang-ke, 2006) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR299 03.11.2019 RADIANCE (Naomi Kawase, 2017) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN298 02.11.2019 THE WILD BOYS (Bertrand Mandico, 2017) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FN297 01.11.2019 DIE BLÜTE DES EINKLANGS (Naomi Kawase, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN296 31.10.2019 DER HAUPTMANN (Robert Schwentke, 2017) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN295 30.10.2019 FEUERPFERDE (Sergei Paradschanow, 1964) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR294 29.10.2019 NOTHING PERSONAL (Urszula Antoniak, 2010) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FR293 28.10.2019 IN THE MOOD FOR LOVE (Wong Kar-Wai, 2000) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN292 27.10.2019 ASCHE IST REINES WEISS (Jia Zhang-Ke, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN291 26.10.2019 AYKA (Sergey Dvortsevoy, 2018) ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5, #FR290 25.10.2019 LESSON OF THE EVIL (Takashi Miike, 2012) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FN289 24.10.2019 A SNAKE OF JUNE (Shin’ya Tsukamoto, 2002) ⭐⭐⭐⭐ 4.5/5, #FN288 23.10.2019 SUNSET (László Nemes, 2018) ⭐⭐⭐⭐ 4/5, #FR287 22.10.2019 UTØYA 22. Noh/Arthouse. Januar 2021. 17. dec. 2019. 4 Viktor Mathiesen, Eestlased tulevad! The one exception applies to films that received awards-qualifying runs in 2018 but proper theatrical releases in 2019. Gepostet von herr.filmtanz am Mai 2, 2020 in Arthouse & Besondere Filme, Bewertung, Bewertung 5/5 Sterne, Drama, Timeline+Blog, ... wo sie hin soll, aber auch eine Ode an das Leben und den bittersüßen Geschmack von Freiheit. Katsuya Matsumura. În Donbass, o regiune din estul Ucrainei, are loc un război hibrid ce implică un conflict armat deschis, însoțit de crime și jafuri pe scară largă, comise de bande separatiste.Războiul este numit pace, propaganda este rostită ca adevăr și ura este declarată a fi iubire. Die Nächte der Cabiria. Das Noh-Theater, ... 2019. 11 arthouse films to look out for in 2019. Tsuyoshi Shōji. 96 min. The common denominator of the most recent amazing art-house films selected is the amazing vision, technical virtuosity (especially in Gan Bi ‘s stunning masterpiece “Long day’s journey into night” and a reassured authorial voice.